Ένα τραπέζι με μαρμάρινη επιφάνεια αποτελεί την ιδανική αλλά και διαχρονική επιλογή διακόσμησης για τον εξωτερικό χώρο.
Το τραπέζι HM5612 είναι κατασκευασμένο από μάρμαρο σε λευκή απόχρωση ενώ η βάση του είναι κατασκευασμένη από μαντέμι σε μαύρη απόχρωση.
Το τραπέζι αυτό μπορεί να καλύψει τις ανάγκες για τον οικιακό αλλά και για τον επαγγελματικό σας χώρο.
Διαστάσεις: 110x70x72,5 εκ.
Βάση: 80x50 εκ.
Προσοχή: Πριν από την εφαρμογή κάθε είδους καθαριστικών στα μάρμαρα, πρέπει να κάνετε ένα επιτόπιο έλεγχο σε μια διακριτική γωνία για να βεβαιωθείτε ότι η ουσία δεν λεκιάζει και δεν φθείρει την επιφάνεια.
Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας.
Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Αναγκαία Cookies
Επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο
καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list.
Χωρίς αυτά τα απολύτως απαραίτητα Cookies, η ομαλή λειτουργία του e-shop και η προσωπική σας εμπειρία πλοήγησης,
υποβαθμίζεται, μιας και βασικές e-commerce λειτουργίες υπολειτουργούν.
Cookies επιδόσεων
Τα cookies επιδόσεων συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με το πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα.
Μας επιτρέπουν να δούμε ποιές σελίδες επισκέπτονται πιο συχνά ή μας δείχνουν εάν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα κατά την πλοήγηση.
Αυτά τα cookies δεν συλλέγουν πληροφορίες που προσδιορίζουν τον επισκέπτη.
Cookies λειτουργικότητας
Αυτά τα cookies «απομνημονεύουν» τις προτιμήσεις σου κατά την περιήγηση σου στο site μας, ώστε να μπορούμε να σου προτείνουμε τα κατάλληλα προϊόντα με βάση τις ανάγκες σου.
Επίσης μας δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των διάφορων λειτουργιών του site μας
Cookies διαφήμισης
Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για να παρέχουν διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου.
Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης ή προσφορών με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.
Παράλληλα μας βοηθούν στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών.